lørdag 9. juni 2012

15. Rognan - Sørfjordmo 88km

Dagens etappe

Då har eg gitt meg!
for dagen og nordavinden. Starta 8:30.
Det va ein slitsomme dag i dag, me møje opp å ner. Ikkje de der høge bakkane, men det blir høydemeter av de små og, når der e mange nok.
Idag va det tunnelenes dag. Eg kom ut av tellingå, men der va ein som fortalte meg at det skulle vær 17stk. i det området eg e i nå. Tunnel - då e det på med refleksvest, på med hjelmlys som har kraftig kvit lysdiode framøve, og godt blinkande rødt lys bak. I tillegg har eg et blinkande rødt lys konstant på bakøve. Det va ikkje så veldig møje trafikk idag så det gjekk greit i tunnelane. Bilane svingte godt ut, så de såg nok refleksen og lyså mine.
Dagens einaste bilde
Hadde nok planar om å komma litt lenger idag, men då Kobbelv Vertshus dukka opp passte det å ta inn her. Det kan ver greit å kjenna litt på kroppens signaler og. Å de signalene va ganske klare - eg e trøtte.


PS!
Garmin vise 74,44km, men den registrere ikkje i tunnelane. Google Maps måle distansen te 88km.

3 kommentarer:

  1. Å nå stokk eg ..Les fyst bare ..Nå har eg gitt meg !
    Møje syklister på Jæren og rundt idag :)

    Tove

    SvarSlett
  2. I mårå e det kviledag:) Du fortjene ein pause, du e knallgoe. Hilsen fra Hemsedal, Sigrid og Elisabeth

    SvarSlett
  3. Koss har dagen vært for deg? vett ikkje om me har blitt påvirka eller inspirert av å hørra og lesa om deg, for i dag har me hatt ein fine sykkeltur fra Hommersåk te Stavanger i nydelig vær. Eg sykla tur-retur, mens Gunnar og Grethe valgte å ta båten hjem igjen. Dette e jo ingenting mot det du holde på me, men eg syns nå me har vore goe :D

    SvarSlett