tirsdag 12. juni 2012

18. Lapphaugen - Nordkjosbotn 122km

Dagens etappe
Nordkjosbotn
her campere eg ikveld
Kald og grå dag i nord.
Det e i grunnen ikkje så møje å rapportera om idag. Det går stort sett i sykling å spising. Med ein temperatur mellom 7 og 9, grader og regn halve dagen,  e det lika greit  å holda gang på pedalane og varmen i kroppen.
Trur eg må legga meg tidlig ikveld, eg trenge søvnen. 
Imårå blir det nok ikkje någe referat. Då e eg forhåpentligvis i Kåfjord på besøk hos venners venner.



8 kommentarer:

  1. 10mil til du er hos oss! Bare strake veien uten bakker. Husk vi bor 15km før Olderdalen. Trollvik, 5km etter Birtavarre. God tur og velkommen til oss. Ragnhild og Hallgeir

    SvarSlett
    Svar
    1. Det va godt du gav beskjed, ellers hadde eg sykla strake veien te Kåfjord før eg hadde begynt å spør meg for.

      Slett
  2. Du imponerer stadig. Vikingtour blir jo som en lek etter dette. Spennende å følge med deg.
    God tur videre, hilsen fra Roger avd Midt

    SvarSlett
    Svar
    1. Innimellom angre eg på at eg har meldt meg på Vikingtour...

      Slett
  3. Vi lo godt av Red-Bull/Toalettpapir innlegget! Du gjør en knallbra innsats! Trø på og hiv innpå med bull!
    Barcelona er og fint, selv om varme og strandliv tar på... :)

    SvarSlett
  4. Eg må vel snart klyppa plenen. Ser du begynne å nærma deg toppen!

    Sønnen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Plenen ska klyppast minst to ganger før eg komme heim. Når du har venta så lenge må du raka og. Huset skal være i orden.

      Slett
  5. Herlig innlegg Odd Arne "det går stort sett i sykling og spising" :-) Når jeg ser bildene dine og den fantastiske naturen du får oppleve på nært hold, så er det ikke rart om du blir målløs. En liten 10-mils før du når nok et delmål det må være en god følelse. Ha en fin dag
    Anders

    SvarSlett