tirsdag 5. juni 2012

11. Kvam - Trones (Namskogan) 104km

Dagens etappe

Treretters - Erter, Kjøtt og Flesk
Sto opp kl.06:00. Kom avgårde 08:30.
Enten går dagene for fort eller så går sykkelen for seint. Eg slite me å klara 120km te dagen. Får kjenna koss det går et par dage te, så får eg vurdera ein kviledag.
Vere har våre bra idag, skya fra mårningen og lettare utøve dagen. Nå e det veldig fint. Har skylt ut av någe svett sykkeltøy som henge te tørk i bjørkå.
Det får bli et kort referat idag. Eg vil legga meg tidlig ikveld.
Sykkelkler te tørk
Namsen

6 kommentarer:

  1. Hei Odd Arne. Kjempe kjekt å følge deg på turen. Du er flink te å oppdatere oss.håpe du nyte turen litt også og ikkje bare e opptatt av km pr dag. Husk det e et fint land du sykle i. god tur videre. sykle forsiktigt.

    SvarSlett
  2. Eg stemme for kviledag! :) Du e god Paps :)

    SvarSlett
  3. Heie på deg mil etter mil, bakke opp og ned og rundt neste sving...

    SvarSlett
  4. Hei Odd Arne

    Kjekt å følge med på turen din nordover :)
    Synes det er kanon tøft av deg, men sikkert ikke dumt med en pause dag så du får ladet opp litt ekstra :) er innom bloggen hver dag, god tur videre mot målet :)

    Mvh
    Lars Olaf

    SvarSlett
  5. Til Odd Arne:
    Husk: Alt blir bedre :-) når du kjem til Nord-Norge.
    Drikke godt og spise bra, ligge med beina høgt i kvileperioder. Ta ein dag med annerledes sykling ---> tidlig morgen tur med lang kvile og ein kveldstur. Husk dagsturen er ikkje lenger enn det som du sier til deg sjølv og gjennomfører. Prøv å varier lengdene. Etter denne turen er alt mulig og treningsturene heime vil virke korte. Eg tror mest på å ikkje ha heilt fri men sykle 1 time på fri dagen. Stå på og bruk turen til din fordel du kan og vil - den er deg vel fortjent. Eskimoene sier når dei er tom for krefter har dei 80% igjen å gå på. Ta vare av deg på turen videre. Husk det blir ein god nedkjøring fra Salt fjellet og da har du jo passert polarsirkelen.

    SvarSlett
  6. Eg stemme også på ein kviledag....sånn som Hanne gjer, det har du fortjent,
    Ligga på ryggen og se på skyene ein heile dag, det må gjer godt for sliten kropp!
    Lykke til vidare, me heie deg fram!!

    SvarSlett