fredag 8. juni 2012

14. Storforshei - Rognan 133km

Dagens etappe

Polarsirkelen
Passert polarsirkelen.
Starta kl.10. Fint ver, men kald nordavindstrekk. Kun fem grader på toppen av Saltfjellet i ittemiddag. Hadde ein bra dag på sykkelen. Då eg kom te Rognan Camping blei valget enkelt. Pga fotballturnering va adle hyttene opptatt, då måtte det bli telt. Greit nok det. Men eg trur det må bli ein kort rapport ikveld. Eg sitte nemlig ute i ni-ti grader å skrive .Må komma meg i påsen så snart som mulig.

Camping blogging
Vil benytta anledningen te ønska adle sykkelvennene mine som ska sykla Nordsjørittet imårå - lykke te!
Dunderlandsdalen

1 kommentar:

  1. Grattla med ny passering, du ser ganske godt ut og fornøyd .
    Knallbra Odd Arne
    Får lyst og (Kjøra)ta same veien en gong :)

    Tove

    SvarSlett