søndag 27. mai 2012

2. Reiårsfossen - Haukeligrend 124km

God morgen.
Har spist frokost. Ska rigga ner telte, og pakka opp sykkelen. Klar for ein ny fin dag.
Dagens etappe
Reiårsfossen - Hovden
Hovden - Haukeligrend


Då har eg komt te Telemark
Møje kjentfolk...


Starta på sykkelen 08:45 i dag. På Rysstad  sto Finn fra TeamJæren/Aker med cola og rosinboller. Colaen smakte fortreffelig, den hadde Finn nemlig sykla fra Krsand te Hovden i går. Finn tok seg og bryet med å kjøre opp te Valle for å sjekka om det va mulig å få seg någe mat. Men då eg kom te Valle Motell va det midt mellom frokost og middag. Det blei to baconpølser på bensinstasjonen. 


Markus å eg spise pølsa i Valle
Der kom det tilfeldigvis ennå ein TeamJæren syklist. Marcus frå Bryne, han hadde tatt seg ein “svipptur” te Dalen i går, å va nå på vei heim (på sykkelen).






Eg traff veldig mange syklister i dag som va på heimveg fra sykkelrittet i går, CLT Krsand - Hovden. Og det blei sikkert ein fine restitusjonstur i finvere, onnabakke og medvind. Eg derimot hadde motvind stort sett heile dagen å møje motbakke. Men det va igjen ein strålende fine dag.


I Bykle bevilga eg meg ein is, syntes eg hadde fortjent det itte Byklebakken.
Det gjekk bedre med mat og drikka i dag. På Hovden hadde eg middag. Eg trur kokken såg at eg trengte møje mat, for eg fekk ein stor porsjon.


Då eg starta på siste etappen mot Haukeli, møtte eg ein syklist som va interessert i å se på sykkelhengaren min. Mens me sto der å prata kom det forsyne meg to TeamJæren syklister der og. Ove å Birger hadde blitt igjen på Hovden itte at de hadde sykla CLT i går. Veldig kjekt å treffa så møje kjentfolk.


Videre mot Haukeli gjekk det i 900 meters høyde å 20 grader i seks/halv sju tiå. Eg begynte å forventa nerkjøringå te Haukeli, men landskapet bare bølga seg bortøve. Syntes bølgetoppane blei høgare å høgare. Men te slutt fekk eg fira km nerkjøring. Å det gjer meg inspirasjon te fortsetta mot Rjukan imårå.

7 kommentarer:

  1. Du e jammen ikkje snau du stefar! For et eventyr du ska ut på. Eg glede med te å følga med :) Lykke te!

    SvarSlett
  2. Godt å sjå at du har hatt ein god start! Og noken km på plussida kan koma godt med seinare. God tur vidare!

    SvarSlett
  3. Thomas og Hanne28. mai 2012 kl. 00:22

    Flott start! Me e stolte av deg!!

    SvarSlett
  4. Imponerande at du har kommet så lang på så kort tid! Spennande å følge med på bloggen. Håper du får bra forhold vidare og at alt fungerer med deg og utstyr. Stå på!

    Jone

    SvarSlett
  5. Kjekt å følge deg på turen, stå på, stolt av deg :)

    hilsen storasysterå.

    SvarSlett
  6. Jeg ønsker deg masse lykke til på veien! Så flott at du har fått til denne bloggen så vi kan få lov til å følge med hvordan det går med deg. God Tur!

    SvarSlett
  7. Godt jobbet Odd Arne. Du er sprek! Lykke til videre!:-)

    SvarSlett