lørdag 28. april 2012

Treningstur 120km

Dagens etappe
hadde egentlig tenkt å sykla med TeamJæren-gjengen idag.

Eg hadde nemlig mekka på racersykkelen te seint på fredagskvelden, skifta kjede og bremseklossar smørt og pussa på sykkelen. Tok avgårde med godt mot, men kom ikkje lenger enn fysste motbakke, då eg tråkka te, glapp kjettingen. Eg blei sure, snudde å sykla heim, bytta sykkel og tok avgårde på offroaden med henger.
Turen gjekk igen øve Seldalsheiå, men idag tok eg ner te Oltedal og inn te Byrkjedal.


Lappar på Byrkjedal

 Idet eg sko inn å snopa meg någen goe Byrkjedalslappar med møje rømme    og syltetøy på, kom TeamJæren-gjengen susande ner frå Gloppedalen.
 Eg får vinka te de før de forsvinne i godt driv mot Dirdal.
 Det va der eg sko ha vært idag...






Gloppedalsura
 Etter pausen i Byrkjedal fortsette eg øve Gloppedalsurå og ner te Ivesdal (før Vikeså). Fra toppen av Gloppedalen e det greit terreng.
 Fra Ivesdal tar eg den indre veien te Søyland (E39). De e ein distanse på
 16km, og eg møte kun ein bil, då e det kjekt å sykla.

 Sykle E39 ner te Skurve, det e moderat trafikk så det går greit. Fra Skurve
 tar eg sykkelstien. Tar ein pause ved Figgjolvå mellom Ålgård å Figgjo.
 Sette meg på ein benk ved elvå legge beinå på bordet, spise å drikke og
 ser på fisken som hoppe i elvå.


Videre sykla eg te Bråstein, Sviland og heim. Lengden på denne turen e snaut ein gjennomsnittlig dagsetappe  på Norgesturen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar